Prehransko društvo Blog

Na hitro o zdravi prehrani in večerjah

| 0 comments

Prvo pravilo zdrave in uravnotežene prehrane je, da zjutraj jemo kot kralj, večerjamo pa kot berač, kar seveda v današnjem času velikokrat ni izvedljivo, ampak je še zmeraj zelo pomembno, če se tega pravila držimo. Številni si namreč šele v večernih urah vzamejo čas in si privoščijo prvi velik obrok v dnevu, medtem, ko so čez dan jedli le razne prigrizke in napitke. Tak način prehranjevanja pa namreč vodi do odvečnih kilogramov, saj se telo zvečer pripravlja k počitku in ne kuri več toliko, kot čez dan, poleg tega pa nam teža v želodcu povzroča nespečnost in slab spanec. Zato je pametno, da obroke razdelimo čez cel dan, zvečer pa si privoščimo le nekaj malega, da nam telo čez noč ne strada. Idealna za tak večerni obrok je recimo zelenjavna juha. Priprava juhe je izredno enostavna in zelo zdrava, saj nas oskrbi z vitamini in minerali, ki jih telo nujno potrebuje. Primerne so tako navadne juhe z jušno osnovo, do gostih zelenjavnih juh, ki jih pripravimo s pomočjo paličnega mešalnika. Zelenjava je nasploh idealna v vsaki obliki za večerni obrok, saj nam da občutek prijetne sitosti in nas zaradi nje ne bo stiskalo v želodcu in na delalo teža. Če se zelenjava kombinira skupaj z nekaj beljakovinami, je to konec koncev že skoraj da popoln obrok. Zato je super če si za večerjo pripravimo solato, ki jo lahko popestimo z razno mešano zelenjavo in z dodatkom jajca, piščanca, tune ali česar koli drugega. Ampak kljub vsem drugim opcijam, marsikdo še vedno prisega na sendvič. Kar pa seveda sploh ni nič narobe, če ga pripravimo v zdravi obliki. Zdrava oblika sendviča naj bi izgledala nekako tako, da za osnovno namesto belega izberemo črn, polnozrnat, koruzni ali pirin kruh. Kruh obložimo z piščančjimi prsi ali pa kar s popečenim piščančjim filejem in mu dodamo svojo najljubšo zelenjavo. Večerja naj vsekakor ne bo najtežji obrok, še vseeno pa se vam splača pojesti nekaj malega, saj telo tudi med spanjem porablja energijo.

Leave a Reply

Required fields are marked *.